What's Going On SpongeBob

Wednesday 14 December 2011

Teman Tidurku~!!!


HELLO...HELLO~!!! ni la kawan saya time tidur...somel kan hehehe...dorang nih ada nama...yang kecil tu namanya sii domo kesil ahahaha...yang besar tu namanya sii domo basar senang seja kan kena bagi nama ikut saiz seja...ahahah sii kesil tu berasal dari Labuan...yang sii basar pula berasal dari KK...macam mana saya boleh dapat ini 2 ekor??? biar saya cerita...mula dari sii kesil dulu la...pada suatu hari...saya berjalan2 dengan family lepas tu pegi kedai coklat...tiba2 saya jumpa sii kesil...terus minta beli la dengan my mama tamat...cerita sii basar pula...pada suatu petang di KK...saya jalan2 with my aunty...lepas tu aunty saya tanya kaw mau tu domo besar ka biar aunty kasi beli??? saya cakap ndak payah la...terus kena paksa...saya pun ambil seja ahahah...itu la cerita dia...ahaha :)

No comments:

Post a Comment